ISSN 1429-9089, e-ISSN 2449-9870
 

Numer 4/2017 (październik-grudzień)

Zapraszamy do lektury nr 4/2017 kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych” w którym prezentowane są kolekcje nominowane w III edycji konkursu PERŁY CERAMIKI UE 2017. Znajdziecie także Państwo relację z targów Cersaie 2017, artykuły o zaletach, wadach oraz montażu ogrzewania podłogowego. Zapraszamy do zapoznania się z nowościami w dziale NOWE PŁYTKI.

 

 Prenumerata Wokół Płytek Ceramicznych

Nowa linia klejów do płytek Knauf Bauprodukte - Szczyt jakości w klejeniu płytek

Nowe produkty Knauf Bauprodukte to linia sześciu zapraw klejących do różnych płytek: ceramicznych, gresowych, kamiennych. Nowe kleje zostały stworzone w oparciu o innowacyjne receptury podwyższające jakość i trwałość produktów.

Knauf K1 Standard (C1T)
Uniwersalny klej budowlany i do płytek ceramicznych

Knauf K1 Standard Uniwersalny klej budowlany i do płytek ceramicznych to cienkowarstwowa zaprawa klejąca odporna na mróz i wodę do mocowania ściennych i podłogowych płytek ceramicznych. Wodo- i mrozoodporna, łatwa w użyciu, wydajna, na ściany i podłogi.


Zalety
- łatwy w aplikacji,
- umożliwia klejenie płytek od góry na płyty g-k,
- ekonomiczne zużycie,
- wodo- i mrozoodporny,
- na ściany i podłogi,
- do cienkowarstwowego klejenia bloczków z betonu komórkowego.

Zużycie: przy pacy o wymiarze zębów  4 mm ok. 2,0 kg/m2

Sugerowana cena detaliczna brutto: 25,90 zł worek 25 kg

 

Czytaj więcej...

Cersanit i Opoczno w Dekoradzie

Ponad 600 m2 powierzchni zajmie showroom z ofertą marek Cersanit i Opoczno, który powstanie w Kielcach w Dekoradzie, części nowej Galerii Echo poświęconej wyposażeniu i dekoracji wnętrz. Kielecki Cersanit, producent i dystrybutor ceramiki sanitarnej, płytek ceramicznych, kabin prysznicowych, wanien i brodzików akrylowych, mebli łazienkowych oraz innych artykułów do łazienek wraz z marką płytek ceramicznych Opoczno stworzą w Dekoradzie oryginalny salon, w którym będą prezentowane autorskie kolekcje inspirujące konsumentów szukających nowych rozwiązań designerskich w swoim otoczeniu. Chcemy stworzyć takie miejsce, w którym klient znajdzie gotowe pomysły, ale będzie także mieć okazję do poeksperymentowania i puszczenia wodzy własnej fantazji - mówi Robert Staszak, dyrektor marketingu w Cersanit SA.

 

Czytaj więcej...

INTERBUD - Inspiracje i praktyczne rozwiązania w budownictwie

17 lutego rozpocznie się XVIII edycja Targów Budownictwa INTERBUD w Łodzi.

Dla  indywidualnych inwestorów, stojących przed wyzwaniem budowy domu oraz remontujących swoje mieszkania Targi Interbud są nieocenionym źródłem pomysłów, fachowych informacji, a także gotowych rozwiązań.  Dla przedsiębiorców budowlanych Targi INTERBUD to okazja do nawiązania kontaktów handlowych, zaobserwowania tendencji w sprzedaży materiałów budowlanych oraz udziału w spotkaniach branżowych i konferencjach, które towarzyszą targom. Targi odbywają się pod Honorowym Patronatem: Ministra Infrastruktury, Wojewody Łódzkiego, Prezydent Miasta Łodzi oraz Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej Budownictwa.

 

Czytaj więcej...

Łazienka by Alessi

ORASŚwiatowy design w łazience? Teraz to możliwe. Wśród baterii Oras znajdziemy linię zaprojektowaną przez włoski dom projektowy Alessi – Il Bagno Alessi One. To nowoczesna armatura o minimalistycznych kształtach i zupełnie nowatorskim podejściu do użytkowania.

Oras od lat stawia na dobre wzornictwo. Linię One zaprojektował Stefano Giovannoni – jeden z czołowych projektantów pracowni Alessi. Ten dom projektowy nie bez przyczyny nazywany jest od lat włoską fabryką snów. To właśnie tu powstały najbardziej znane ikony wzornictwa przemysłowego jak choćby słynna wyciskarka do owoców, kształtem przypominająca pająka.

 

Czytaj więcej...

Pewne cięcie płytek z DeWALT

Producent profesjonalnych elektronarzędzi, firma DeWALT, proponuje glazurnikom nowoczesne, dokładne i wszechstronne narzędzie pracy – ręczną przecinarkę do płytek ceramicznych DWC410.

Ręczna przecinarka DeWALT do materiałów ceramicznych i budowlanych z systemem wodnego chłodzenia tarczy diamentowej znajduje zastosowanie przy cięciu terakoty i glazury, a także w procesie obróbki kamienia oraz wyrobów betonowych. Swoją uniwersalność zawdzięcza mocnemu silnikowi (1300W), osiągającemu 13000 obr/min oraz wysokiej klasy tarczy diamentowej 110mm o ciągłej krawędzi, która pozwala na cięcie materiałów na głębokość do 34mm.

Przecinarkę DeWALT wyróżnia wysoka precyzja cięcia zarówno w standardowym ułożeniu urządzenia, jak również podczas cięcia ukosowego pod kątem do 45º. Ponadto, maszyna dzięki obiegowi wody w układzie chłodzenia tarczy diamentowej minimalizuje zapylenie powstające podczas pracy (kurz pochłaniany jest przez cząsteczki płynu).

Czytaj więcej...

BIOS - antybakteryjny przełom w płytkach łazienkowych i kuchennych

BIOS

Rewolucyjna płytka antybakteryjna Bios to propozycja dla wszystkich, którzy dbają o higienę i ochronę antybakteryjną w swoim otoczeniu. Dla zapracowanych mam z małymi dziećmi, alergików, przedszkoli, żłobków, szpitali, przychodni, wszystkich miejsc i osób, dla których najważniejsza jest sterylność otoczenia.

Na co dzień zwalczamy miejscowo zarazki za pomocą środków czyszczących, są to jednak działania krótkotrwałe, które nie chronią nas przed nowo powstałymi, szkodliwymi mikroorganizmami. Na płytkach Bios bakterii nie trzeba likwidować, są sterylne nawet jeśli nie będziemy sprzątać wiele dni. Jak to możliwe?

 

Czytaj więcej...

Aleksander Barszcz odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Bronisław Komorowski nadał,  za wieloletnie zasługi dla  rozwoju gospodarczego Polski a w szczególności za całokształt działań na polu przemysłu budowlanego w Polsce Krzyż Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski Aleksandrowi Barszczowi, dyrektorowi zarządzającemu Sopro Polska Sp. z o.o.  W imieniu Prezydenta aktu dekoracji dokonał Olgierd Dziekoński, Doradca Prezydenta RP,   11 stycznia br. podczas uroczystego otwarcia jubileuszowych targów Budma 2011, z udziałem przedstawicieli , m. in. Prezydenta, parlamentu, rządu oraz władz samorządowych.

Fot. Aleksander Barszcz  odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski

Fot. Aleksander Barszcz  odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski

Czytaj więcej...

Nagrody w konkursie PERŁY CERAMIKI UE 2010 PRZYZNANE

13 stycznia br. podczas jubileuszowych XX Międzynarodowych Targów Budownictwa BUDMA 2011 w Poznaniu odbyła się uroczysta Gala Laureatów konkursu Perły Ceramiki UE 2010 organizowanego przez redakcję "Wokół Płytek Ceramicznych" , któremu patronują Ministerstwo Infrastruktury, Stowarzyszenie Architektów Polskich, Sekcja Architektury Wnętrz Związku Polskich Artystów Plastyków.
W tegorocznej edycji kapituła nominowała 31 kolekcji w 6 kategoriach i przyznała 18 tytułów Perła Ceramiki UE 2010. Natomiast jury składające się z przedstawicieli liczących się na rynku  firm dystrybuujących płytki ceramiczne wybrało 6 kolekcji spośród nominowanych, które nagrodziło tytułem Perła Ceramiki Dystrybutorów 2010.
 
 ot. Łukasz Kardas - Wiceprezes Zarządu ds. Handlu Spółek Grupy Paradyż odbiera Perłę Ceramiki Dystrybutorów 2010. Nagrodę wręczali Bartłomiej Krysiuk - przewodniczący jury dystrybutorów, wiceminister Piotr Styczeń, Krystyna Wiśniewska - redaktor naczelny kwartalnika "Wokół Płytek Ceramicznych"
Fot. Łukasz Kardas - Wiceprezes Zarządu ds. Handlu Spółek Grupy Paradyż odbiera Perłę Ceramiki Dystrybutorów 2010. Nagrodę wręczali Bartłomiej Krysiuk - przewodniczący jury dystrybutorów, wiceminister Piotr Styczeń, Krystyna Wiśniewska - redaktor naczelny kwartalnika "Wokół Płytek Ceramicznych"

Czytaj więcej...

Bliski finał konkursu Perły Ceramiki UE

13 stycznia br w czwartek podczas jubileuszowych XX Międzynarodowych Targów Budownictwa BUDMA 2011 w Poznaniu zostaną wręczone nagrody w konkursie Perły Ceramiki UE 2010, organizowanym przez redakcję „Kwartalnika Wokół Płytek Ceramicznych”.

Czytaj więcej...

Ceramika Paradyż w setce najcenniejszych polskich marek

Dziennik „Rzeczpospolita” już po raz siódmy opublikował „Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2010”. We współpracy m.in. z agencją badawczą Millward Brown SMG/KRC przygotowane zostało zestawienie wartości marek stworzonych z myślą o polskich konsumentach. W tym prestiżowym gronie - po raz kolejny - znalazła się marka Paradyż.

Czytaj więcej...

Perły Ceramiki UE 2010 - III Edycja

Kolekcje płytek ceramicznych nominowane do tytułu Perła Ceramiki UE 2010 w trzeciej edycji

 

16 listopada odbyło się posiedzenie jury konkursu Perły Ceramiki UE 2010, organizowanego przez redakcję kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”, które wyłoniło kolekcje nominowane do tytułu Perła Ceramiki UE 2010 w trzeciej edycji tego konkursu.

Czytaj więcej...

Villa Natura według Evy Minge

Na wilanowskim osiedlu Villa Natura 20 października br. uroczyście otwarto dom pokazowy, którego wnętrze zaprojektowała Eva Minge.

Czytaj więcej...

Zaproszenie na targi do Szanghaju

Od 29 marca do 1 kwietnia 2011r. w Szanghaju odbędą się XII „Chińskie Targi Ceramiki, Kafelek i Urządzeń Sanitarnych”. Impreza skierowana jest do firm branży budowlanej: deweloperów, architektów, projektantów, wykonawców.

Czytaj więcej...

Unikatowy format płytek w Polsce

Image Fabryka VALDI CERAMICA w Stąporkowie uruchomiła  produkcję płytek gresowych  wg innowacyjnej  technologii Continua (firmy SACMI).

Czytaj więcej...

Kup płytki i wygraj

Dokonując zakupów, zwłaszcza w czasie remontu, z pośpiechu wyrzucamy paragony czy faktury. Kupując produkty Ceramiki Paradyż warto pamiętać o ich zachowaniu. Pozwoli to na wzięcie udziału w internetowym konkursie na stronie www.twojwyborpiekna.pl

Czytaj więcej...

Łukasz Kardas wiceprezesem Grupy Paradyż

15 kwietnia br  nowym wiceprezesem zarządu ds. handlu w Grupie  Paradyż został dotychczasowy dyrektor marketingu Łukasz Kardas.

Czytaj więcej...

Postępowanie antydumpingowe dot. przywozu płytek ceramicznych z Chin

Jak informuje Ministerstwo Gospodarki 19 czerwca 2010 r. zostało opublikowane zawiadomienie KE nr 2010/C 160/06 o wszczęciu postępowania antydumpingowego przeciwko przywozowi do UE płytek ceramicznych  pochodzących z Chin.

Czytaj więcej...

Nowości SOPRO 2010

Tradycyjnie w kwietniu firma Sopro Polska wprowadziła  zmiany w swojej ofercie, co jest wynikiem szczegółowych badań i analiz dotyczących potrzeb rynku. Wśród nowości 2010 szczególna uwagę warto zwrócić na :  zaprawy klejące : Sopro KPS 264 KontaktPlus iSopro FKM XL oraz  okapniki i profile balkonowo-tarasowe Sopro OB 265 i Sopro PT 266.

Czytaj więcej...

Nowy Salon Łazienek Glazury Królewskiej

W centrum handlowym Metropol Dom i Wnętrze, Glazura Królewska S.A. uruchomiła nowy Salon Łazienek. Jest to już trzeci punkt handlowy tej sieci w Warszawie i 23 w Polsce.
Salony Łazienek Glazury Królewskiej S.A. wyróżniają się profesjonalizmem obsługi klienta oraz usług związanych ze sprzedażą. Każdy klient otrzymuje wsparcie jednego z wykwalifikowanych doradców, którego zadaniem jest pomoc w wyborze płytek, ceramiki oraz dodatków.

Czytaj więcej...

INTERBUD - budowlane centrum Polski

INTERBUD - budowlane centrum Polski

Za niecałe dwa tygodnie Łódź stanie się największym w Polsce centrum budownictwa. Wszystko za sprawą siedemnastej edycji Targów Interbud. Przez cztery dni, między 11 a 14 lutego swoją ofertę zaprezentuje blisko 400 wystawców. Wśród nich jest redakcja miesięcznika „Materiały Budowlane” i kwartalnika "Wokół Płytek Ceramicznych" (pawilon nr 1, stoisko nr 16).

Czytaj więcej...

WIODOĄCE FIRMY POTWIERDZAJĄ SWÓJ UDZIAŁ W TARGACH CEVISAMA

Trwają już przygotowania do dwudziestej ósmej edycji targów Cevisama, które odbędą się w dniach 9 – 12 lutego 2010 r. Impreza ta stanowi doskonały przegląd aktualnego rynku i prezentuje nowości z zakresu płytek ceramicznych, kamienia naturalnego, marmuru i podobnych materiałów, wyposażenia łazienek oraz fryt, emalii i barwników.

Na pięć miesięcy przed inauguracją nowej edycji, Cevisama może poszczycić się faktem, że wiodące firmy międzynarodowe potwierdziły już swój udział w targach, co jest wyrazem ich dużego zainteresowania tym wydarzeniem.

Będziemy więc mogli ponownie oglądać produkty przodujących hiszpańskich firm wzorniczych, takich jak Keraben, Tau Cerámica, Pamesa, Grespania, Aparici Cerámicas, Apavisa Porcelánico, Vives Azulejos y Gres, Inalco, Cosentino, Compac Mármol & Quartz czy Levantina y Asociados,

Czytaj więcej...

Nowa Baza Płytek Ceramiki Paradyż z listopada 2009 r.

Firma CAD PROJEKT K&A udostępniła na swojej stronie nową Bazę Płytek Ceramiki Paradyż (BAZA Paradyż i Kwadro Ceramika) z listopada 2009 r. do programów:

    * CAD Decor
    * CAD Kuchnie
    * CAD Wnętrza LT z modułem płytek.

Czytaj więcej...

Paradyż w pierwszej setce najcenniejszych polskich marek

Paradyż po raz kolejny znalazł się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita. W tym roku polski producent płytek ceramicznych znalazł się na 90. pozycji, co oznacza awans aż o 55 miejsc w porównaniu do roku ubiegłego. Marka zanotowała wzrost również w kategorii produktów niespożywczych i uplasowała się na 33 pozycji.

Czytaj więcej...

Nowe Salony Łazienek Glazury Królewskiej w Busku Zdroju i Sosnowcu

19 września br. odbyło się otwarcie Salonu w Busku Zdroju przy ul. Dmowskiego 86. Przestronny salon wyróżnia innowacyjność oraz profesjonalizm zarówno w zakresie obsług, ekspozycji jak i usług dodatkowych jak również atrakcyjnych cen.

Czytaj więcej...

Wielkie Pranie w Glazurze Królewskiej

Z początkiem grudnia w Salonach Łazienek Glazura Królewska ruszyła akcja „Wielkie Pranie”. Akcja ma na celu intensyfikację sprzedaży i promocję salonów. 

Czytaj więcej...

Program CAD Kuchnie

Program CAD Kuchnie (producent CAD Projekt K&A), służący do projektowania, wyceny i planowania produkcji mebli kuchennych został poszerzony o możliwość zapisywania dokumentacji utworzonej w projekcie do formatu pliku PDF.

Czytaj więcej...

Ceramika Paradyż laureatem konkursu Inwestor w Kapitał Ludzki 2009

Ceramika Paradyż uzyskała tytuł laureata oraz Godło Inwestora w Kapitał Ludzki 2009 w jubileuszowej X edycji konkursu organizowanego  przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

Czytaj więcej...

Ceramika Paradyż Liderem Transformacji wg. miesięcznika Forbes

Miesięcznik Forbes podsumował rozwój polskich przedsiębiorstw na przestrzeni ostatnich 20 lat. Na tej bazie powstała lista Liderów Transformacji - firm, które odniosły w tym okresie największy sukces gospodarczy. W kapitule tego plebiscytu zasiedli cenieni przedstawiciele świata biznesu i nauki. Dostrzegli oni dynamiczny rozwój i sukcesy rynkowe Ceramiki Paradyż przyznając przedsiębiorstwu tytuł Lidera Transformacji.

Czytaj więcej...

Nowy design produktów Loop & Friends i Subway firmy Villeroy & Boch

Nowe umywalki Loop & Friends do montażu na blacie, zgodnie z aktualnymi trendami są płytsze niż wcześniejsze modele, a ich proste kształty nabrały bardziej wytwornego charakteru. Do nowego designu idealnie pasują także ceramiczne zakrycia odpływu, dostępne w dwóch wersjach. Umywalki z przelewem wyposażone są w zamykany zawór odpływowy, a modele bez przelewu w niezamykany. Oferta nowych umywalek obejmuje cztery geometryczne kształty: koło, kwadrat, prostokąt i owal. Modele okrągłe są dostępne w dwóch, a pozostałe na razie tylko w jednym, standardowym rozmiarze. Wszystkie nadają się do zastosowania zarówno w łazienkach prywatnych, jak i w sektorze publicznym, pozwalając na bardzo różnorodne kombinacje.

Czytaj więcej...

Opoczno nadaje ton - rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa.

Nabiera rozpędu nowa kampania wizerunkowa Opoczno. Hasło „Opoczno nadaje ton”
towarzyszy czterem oryginalnym layoutom przedstawiającym kobiety z instrumentami muzycznymi na tle płytek kolekcji Snake, Linero, Jazz i Metalic. „Gra słów w czytelny sposób nawiązuje do gry na instrumentach, a jednocześnie sygnalizuje, że Opoczno dyktuje trendy w nowoczesnym wzornictwie płytek ceramicznych” – mówi Maciej Michalak, Dyrektor Marketingu firmy CERSANIT S.A, która jest właścicielem marki Opoczno.

Już w sierpniu w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu pojawiły się backlighty - ekskluzywne nośniki w formacie 8 x 4 m. Od 1 września w całej Polsce pojawi się 300 billboardów z czterema layoutami. Ważną częścią przekazu reklamowego będą rozkładówki w prasie. "Zamierzamy dotrzeć przede wszystkim do kobiet - podkreśla Marcin Sędziak, Dyrektor Marketingu marki Opoczno - to one podejmują decyzje o zakupach oraz zwracają szczególną uwagę na piękno". Jako odsłonę internetową zaplanowano silną dwumiesięczną kampanię w Onecie. Spotów radiowych już we wrześniu będzie można posłuchać w Radio Zet. Kampania potrwa do końca października 2009 r.
 

Nasz serwis używa plików cookies jedynie w celach statystycznych oraz zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym użytkownika. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień traktowane jest jako zgoda na użycie plików cookies. Więcej w Polityce plików cookies.